Subscribe

Tuesday, December 14, 2010

My Oath for 2011

Trully hontonyi(bahasa jepun ye kengkawan.Hontonyi bermaksud sebenar-benarnya)....For the past 11 months...banyak yang dilalui oleh saya yang bernama norlinziana.Rasa-rasanya perjalanan hidup pada tahun 2010 ini penuh liku.Dan ada ketikanya saya saya berada di bawah paras normal.Sungguh..Pernah saya rasa hilang pertimbangan apabila arus elektrik yang mengalir didalam tubuh saya mencapai voltan kritikal..................

Namun...saya masih sempat memutuskan litar eletrik tersebut sebelum meletup dan terduduk untuk merenung kembali di mana silapnya saya...dimana puncanya saya terpaksa berhadapan sedemikian rupa.Sumber kehidupan saya ataupun energon(huhuhu transformer la plak)..ialah azryl.
Kerana dia ..datang gelombang tsunami sebesar alam sekalipun...saya masih saya.Akal saya tidak dibawah keadaan separa sedar.


Untuk tahun yang bakal datang 2011...saya sambut dengan perasaan berdebar-debar.Mampukah saya untuk mengharungi sekali lagi gelombang tsunami yang bakal menyerang bila-bila masa?Mampukah saya mempersiapkan diri untuk menhadapi gunung berapi yang bisa mengeluarkan lavanya bila-bila masa?Hanya doa yang menjadi senjata saya.Tiada yang lain.

Sempena tahun baru ini,

I , lin will promise that if I can't cope with my situation I will quit.But surely I am hoping for the best.It's all in HIS Hands now.

I may be not a good person but I am qualified enough to sacrifice everthing i ever had to own a so called HAPPINNESS.That's Linziana's strongest point.Regardless how many time my heart shattered to million pieces still i just can't give up.My perspective of life changed tremendously since my Teja jeonha (Teja jeonha in korean = Prince) arrived to accompany me.With him beside me everthing seems so transparent..so simple for me to get through.

I will always bear in my mind that When GOd close the door HE sure leave the window open for us to jump.

Therefore I am looking forward to see and experience 2011 with my little one.One thing for sure me and Azryl are going to rock this world BABEH!!heheh ok la not world but perhaps KUALA LUMPUR!!hehehehe.Life is too short to keep myself drowning in the grief and despair.

So sayonara 2010.....and Welcome 2011..!!

0 comments: