Subscribe

Friday, December 31, 2010

I have nothing much to say...

Today is the last day of the wonderful year of 2010.Yup a lot of tragic thing happened along the year but still there is something i wont forget till i die.


I am officially became a mom at 2.08 PM , Friday on 12 February 2010.


That day was the happiest moment in my life.Kalah waktu terima scroll dulu.hehehe.Walapun disebalik kegembiraan itu terselit berjuta kesedihan namun, kehadiran Azryl banyak membantu ku dalam menghadapi segala rintangan dengan mudah.Hatiku hancur apabila dapat tahu aku dimadukan secara senyap.Hatiku hancur lagi pabila dia yang bergelar suami itu sebenarnya telah lama menduakan aku..Aku pasrah namun biarlah ..ini semua ketentuan ..Walaupun hatiku hancur aku masih bisa berdiri di alam ini dan berfikiran rasional.Terima kasih kepada anak ini kerna memberi aku kekuatan luar biasa ..Kalau tidak mana mungkin aku dapat bertahan..Nah..ini hanya cubaan kecil.Sebetulnya ia juga tidak salah disisi agama ..cuma hati perempuan mana yang sanggup berkongsi kasih?Rambut memangla sama hitam..tapi hati lain-lain...
Sebab itu aku bertekad walau apa jua keadaan aku mesti terus bekerja.Tulang empat kerat ini harus digunakan semaksimum mungkin bagi tujuan menjamin masa depan anak kecil yang belum lagi mengetahui.. keadaan sebenar ini...biarlah..biar aku simpan segalanya di dalam hati.Andai kata aku tidak bisa menhan ..air mata ubatku..Menagis memberikan satu kepuasan dan ketenangan bagiku.Bila dilanda ujian sebegini..semakin hati ini sentiasa bermonolog dengan-NYA.Aku merasakan aku tidak keseorangan.ku cuba untuk menjadi kuat dan tak mudah akur
dengan keadaan ini.

Makanya ku mengharapkan ada sinar baru menantiku dan azryl di tahun 2011.semoga keluarga kecil ini sentiasa dirahmati selalu.Amin.

Hello 2011 and Goodbye 2010!!!!

0 comments: