Subscribe

Saturday, January 8, 2011

Esok AJL ke 2...?

Hoho saya kurang mengikuti Juara lagu ni..sebab semakin ramai artis baru muncul and ada antara lagu mereka telinga saya tak boleh terima.Contohnya Ana rafali, Yuna.Maaf ye dik-dik sekalian..Jenis muzik anda membuatkan saya mengantuk.Namun anda-anda ada peminat yang ramai..maknanya jiwa mereka telahpun berevolusi.Saya?masih setia dengan lagu ziana zain, siti ,fauziah latif, bumi putera rockers.Ada jugak lagu baru yang saya berkenan macam PELITA.A.P.I adalah antara finalist esok..I suke.huhuhu.

Bulehla panggil saya ketinggalan zaman atau old school gitu..hehehe achik tak kisah... :)

Semenjak AJL diwujudkan banyak artis baru yang berjaya menempa nama contohnya artis-artis express dari akedemi fantasia.Stacy, adam,semuanya dah mantop lani....huhuhu.Persembahan yang banyak propnya dengan mebawa satu batalion macam noraniza idris belum tentu lagi dapat menang juara lagu.Semakin lama semakin ketat syarat nak menang AJL.Kekuatan vokal mestilah de bom, dan yang paling penting lirik yang disampaikan mestilah terus menosok kalbu pendengar ...dan Juri la of course.

Faizal tahir banyak betul penyertaannya kali ni..adekah dia plak jadi juara pada tahun ini?
Sesamalah kita sediakan jajan di depan tv pada malam esok wokey?

(Acik suke tengok kecomelan elly iskandar.hehehehehe)

2 comments:

shaliza said...

sy pun dh lama tak mengikuti AJL ni, singer pun ramai yg tak kenal. Tak sesuai dah kut...mlm ni ya?

linziana said...

huhu..betul la shaliza singer baru macam cendawan tumbuh lepas hujan, tak terikut trend musik sekarang.