Subscribe

Friday, August 3, 2012

Abang ni!! +_____+

Kenapa dengan tajuk di atas..?

Sebenarnya macam ni..lately azryl boleh dikatakan mula bertutur secara lancar..tak semua perkataan namun ok lah..

And yang mak terangkat sikit..sebab dia kalau marah babahnya..macam me marah husband la.hohoho.Selalunya husband suka mengusik.Tak kira la dengan lawak tak berapa jadi dia sengaja kadang-kadang mengundang me rasa rimas la plak.sebab time dia buat lawak tu me letih sesangat.huhuhu.Kompomla tak nak layan..so selalunya me cakap ..abang ni...

Si azryl ni pulak suka meniru.Umur macam ni memang cepat absorb kan?So me agak jagalah perkataan yang keluar dari mulut me.Bahaya woo..nanti lekat terus kat otak dia.ha dah tu mulalah nak mengulang benda yang sama.

Al-kisah..

Azryl suka bermain air lama-lama dalam bilik air..diambil nya motor mainan dia tu selalulah dicucinya dalam bilik air tu.Mak sabo jerla..TApi ade limit jugakla..memang pembaziran air itu berlaku sob..sob..tapi me tak nak biar dia lelama dalam bilik air.Mudah betul teruna tu kena selsema.

Bila bapaknya panggil "Azryl sudah ..mai keluar.."Apalagi si azryl pun "Abang ni!diikuti dengan amboii!!!..bapaknya gelak la.heh! memang tak jadi marah kat situ.Akhirnya me terpaksa keluarkan rotan tunjuk..dia membebel dalam bahasa yang hanya dia aja yang tahu..tapi keluar jugak la dari dalam toilet tu..sambil keluar dia pulak yang marah me"Bese ni!"+_____+

Sapa marah sapa..nak oii...

Begitulah hendaknya..semenjak nak dapat adik ni..dia memang agak manja..Mungkin dia risau yang me, takkan bermanja dengannya ..Sekrang tido pun nak celah ketiak.Azryl anak mummy, ada adik tak bermakna azryl mummy nak pinggirkan..Azryl kan anak mummy yang sulong, tulang belakang mummy kelak..jangan nak menyisihkan diri bila ada adik .Mummy sayang kamu berdua..Kan dua-dua anak mummy?Mana mungkin mummy nak bezakan kamu nak...Kamu berdualah harta mummy paling berharga ..tiada galang ganti tau..

2 comments:

hawanie said...

comel betoi azryl ckp camtu..hehehe..lawak la azryl...

Hanani said...

bijak azryl ye...nanti dah ada adik lagi banyak keletah dia