Subscribe

Friday, May 24, 2013

Bahagia dengan cara saya :)



 Iya dlm gambar memamng segalanya menunjukkan bahagia, suka dan gembira.Tapi sesungguhnya bahagia itu adalah pilihan kita sendiri.Anda pilih.Bukan ditentukan oleh sesiapa.Apa yang saya buat cuma menyesuaikan diri dengan situasi yang saya hadapi.Kita boleh berasa tidak puan hati sepanjang masa.Tapi persoalannya sampai bila?Hidup ini terlalu singkat untuk dendam, perasaan amarah, sikap tak puas hati..sebaiknay menikmati kehidupan itu dengan masa yang ada adlaah lebih afdal.Saya pilih hidup begini.Iya kadang kadang kita dihiris, kita di cincang..tapi semua itu asam garam kehidupan.Bangkit, senyum dan cuba sekali lagi. :)

Kenapa perlu menggeronong di dlm setiap perkara?sebaiknya bersyukur dengan apa yang ada.kan?

Selamat bercuti rakan rakan cyber ku.Gambar gambar ini baru diambil sebentar tadi pada hari ini.Kami berjimba jumbu .huhu.Melayan kerenah anak itu..cukup membuat urat sarafku merayu minta direhatkan.Tapi itulah penat tapi bahagia.Serba kekuarangan tapi puas dengan berada disisi insan yang paling berharga didlm hidup ini .Anak dan Suami..

1 comments:

Im happy being alone said...

Adanya suami sebagai pelengkap kehidupan kita.. Adanya anak untuk mengeratkan lagi hubungan kita suami dan isteri.. kita bahagia dengan cara kita sendiri kan? I also quite happy with the life now..bersyukur dengan apa yg Allah kurniakan.. bila kita mengejar syurga Allah, jiwa kita akan rasa lain..kalaupun tak bahagia didunia..insyaAllah..bahagia yg abadi menunggu kita di syurga..asalkan kita patuh pada suruhan Allah.