Subscribe

Tuesday, January 22, 2013

It's been a while since u left us.

Dear adam,

Dah hambir seratus hari adam pergi meninggalkan mummy untuk bertemu dengan Sang Pencipta.Adam mesti bahagiakan kat sana?Mummy dekat sini meniti hari hari seperti biasa dengan abang sulong mu...Mummy sudah mula bekerja kembali.Sedar tak sedar dah dua minggu jugakla.Ini bermakna..abang azryl harus ke rumah pengasuhnya seawal jam 6 pagi semula.Mummy agak bimbang jugak sebab dah hampir dua bulan lebih dia menempek dekat mummy dan bangun lewat setiap kali..tup-tup tup kena bangun pagi semula.Hari pertama mummy hantar abang..kemain dia menangis..berjurai-jurai air mata dia samapai mummy sendiri pun sayu.Nak buat macam mana kan?Nasib baik hari kedua dan seterusnya dia dah tak nangis dah...

Kalu adam ada mesti lagi riuhkan?

Rindunya mummy dekat adam..Hati mummy tak pernah lupakan adam..Mummy harap kita akan ketemu lagi suatu hari nanti.Insyaallah..


P/s:next month abang azryl sudah 3 tahun..yeay!hehehe.hadia untuk abang mummy masih tercari-cari..nantilah mummy fikirkan..At the mean time..Mummy nak cakap yang mummy sayang kamu berdua.Muah!

5 comments:

Im happy being alone said...

semoga akak sentiasa tabah menghadapi waktu2 yang getir ni.. anak akak tak lupa kat akak..dia ingat tu..insyaAllah..dia akan datang..

norlinziana said...

nani..lin dah reply email.Jom kita sembang on the phone it would be much nicer :)and mesra gitu.

aNoi said...

Assalam dear,

Dah lama tak baca your blog...

Sorry to hear about your baby.

I doakan semoga you tabah menghadapi ujian ni.

Hanya insan terpilih sahaja yang diuji ALLAH.

hugs.

Hanani said...
This comment has been removed by the author.
Hanani said...

kejap je dah 100 hari..selamat bekerja semula lin