Subscribe

Monday, December 10, 2012

Adakah ianya satu kebetulan...?

Jika diimbas kembali..ku seprti telah mengetahui bahawa Adam bakal meninggalkan me..Petunjuk yang diberikan jelas kelihatan tapi ku buat tak endah disebabkan aku cuma mahu semuanya selamat...dan tidak mahu berfikir yang bukan bukan.Jikalu kalian melihat gambar profile me di FB, sebelum ni gambarnya sperti blog badge me..

Tapi ku tukarkan ia 3 atau 4 hari ku sakit bersalin...gambar baby yang memakai costum angel sambil tido..Iya..adam tidak kelihatan seperti mayat.Dia kelihatan seperti sedang lena diulit mimpi...dan iya..dia telah pun kembali ke Pencipta yang Esa  sebagai ahli syurga.

Entahla...petunjujk itu jelas sekali..tapi hati ini tidak terdetik pun bahawa inilah yang bakal terjadi..Adam..anakku,tak ada sedetik pun dalam setiap hari mummy lupakan adam.Adam ada dalam abang azryl.Pabila mummy tatap wajah abangmu, mummy pasti teringatkan adam..


Mummy sedang memulihkan diri mummy adam..demi meneruskan sisa hidup mummy...demi membesarkan abangmu...Mummy tahu adam ramai kawan disanakan?Adam mesti tak sunyi...Adam berada di tempat yang paling selamat dan paling bahagia kan?Adam tak perlu berada di bumi yang penuh dugaan dan cabaran ni..Anak mummy terpelihara dari segala kejahatan di langit dan di bumi...Mummy bersyukur untuk itu...


Insyaallah adam..tak sabar mummy nak jumpa adam..Tak sabar mummy nak ziarah pusara adam..sebab rindu mummy terhadap mu tak terbendung nak....Mana mungkin mummy tidak rindu anak yg mummy kandung lebih 9 bulan ini...Nanti kita ketemu ye sayang...

akhir sekali,

Salam sayang buat mu adam dari mummy dan abang mu azryl...


1 comments:

siti al`izzah said...

lin...

tak terucap rasa hiba semasa sy membaca semua tulisan lin....

semoga segera sembuh lin syg...