Subscribe

Friday, April 27, 2012

Bersih Dan Cuti hari Minggu

Halu!

Seperti Biasa, Propa propa memang akan menjelma nak-nak dekat pilihanraya ni.Anyway Perhimpunan yang langsung tarak faedah satu sen ni,akhirnya menyusahkan orang ramai yang nak berjalan jalan time cuti ni,Yela ada yang amik cuti panjang sebab hari buruh jatuh hari selasa.Jadi makanya hari minggu memerap kat rumah.

Bagi me, as usual masa mestilah bersama yang mulia tuanku azryl,babahnya tak datang minggu ni.Jadi kami bercanda ria ikut kehendak me sajelah.Tengokla me nak bawak dia kemana.huhuhu.

Itu bab cuti, beralih pula ke bab kesihatan me sehingga kini membawa zuriat kedua kami, alhamdullilah masih diberikan-Nya kesihatan yang baik untuk me.Me sangat cergas pada siang hari.malam aja tin tong awal.
Nevertheless, me masih lagi aktif ke hulu dan hilir, macam tak mengandung langsung.Perut pun dah macam 5 bulan .heehehe.Padahal baru nak masuk 4 bulan.Mungkin me dah tak mengalami morning sickness,jadi tiadalah alahan yang teruk sangat.Cuma bau orang memasak kari and gulai tu masih lagi me tak tahan.

Lg satu, tak tahu la ni perasaan me ke hapa, tapi me dah mula merasai "quickening"semalam.hehehe.
Excited pun ade.Orang kata anak kedua awal sikit kita boleh merasainya.Hmm tak tahula..kalu ye la, me rasa seronok.Ni adalah salah satu keajaiban yang DIa beri sewaktu kita mengandung.

Ok la, me stop disni dulu.Lagi beberapa hari kita nak melangkah ke bulan baru,
Me nak ucapkan selamat hari minggu, dan hati-hati dijalan raya,Muah.


1 comments:

Salina@IbuAqil said...

Nak tgk muka terbaru mak buyong..
Hik3!!!!
Take care yer dear.. ;)