Subscribe

Friday, March 23, 2012

Tentang sebuah Harapan

Tahun ini insyaallah lin akan menjadi ibu kepada dua orang cahaya mata.tak ada lain yang diharapakan oleh sang ibu agar anak-anaknya berada di dalam keadaan yang dirahmati senantiasa.

Jika dibandingkan kehidupan kami anak-beranak,kami hidup didalam suasana kesederhanaan.kami masih diberkati dengan kesihatan yang baik.Tidak didatangi penyakit kronik .Oleh itu Alhamdullilah ucapan syukur yang tak terkira ibu ini ucapkan.


Selain harapan agar keluarga kecil kami terus diberkati,diri ini juga perlu melalukan penghijrahan.Berhijrah untuk menjadi hamba yang lebih baik, isteri yang lebih baik, dan sudah tentu anak yanglebih baik.

Walaupun masih lagi ada insan yang tidak suka melihat diri ini dan suami bersama , diharapnya suatu hari nanti, akan terbukalah hati mereka untuk menerimanya.Tidak semua keputusan hidup terletak ditangan kita.Dan setiap yang berlaku ada hikmah kejadiannya tersendiri.Jadi diri ini telah menerima hakikat sebuah keputusan itu dan cuba mengadapasi diri dengan keadaan tersebut.

Semoga kami sekeluarga terus dipanjangkan umur dan dilimpahi rahmat oleh-NYa.Dan mensyukuri segala yang diberikan.

P/s:puasa bakal menjelma tak berapa lama jer lagi.kena ganti puasa secepat mungkin ni. :).

0 comments: