Subscribe

Friday, March 9, 2012

Hari wanita sedunia

Yes! gojes!u...and u and u too lalinks!Selamat hari wanita!

Semalam ialah hari meraikan kaum hawa sedunia.Dunia menjadi seimbang dengan kehadiran kaum hawa ini.Ya betul, kebanyakan kaum adam keluar mencari rezeki dan kaum ibu dudk dirumah mengasuh anak.Bagi kita yang berada di dalam negara dunia ke-3 ni, kebanyakan kaum ibu bekerja seiring dengan kaum bapa bagi menampung pendapatan isi rumah.Dan bagi kaum ibu, ia agak la mencabar kerana disamping bekerja mereka jugalah yang menjadi nadi sebuah rumahtangga itu.MAsakan tidak, makan pakai suami, anak-anak, pelajaran anak-anak,sakit pening anak-anak, semuanya terletak diatas batu jemala kaum ibu.
Uniknya kaum ibu ini, badan nya direka penuh teliti oleh Allah s.wt untuk menahan bermacam kesakitan,dibern-Nya ketabahan untuk mereka disebalik kelembutan hati mereka.

Jadi buat kaum adam, hargailah wanita yang menjadi pendamping anda, ibu anda mahupun isteri anda tak lupa juga sahabat wanita anda.

Buat teman-teman wanita me , i love u olls.And u've been doing great job out there .I am so proud to all of u!muah.

Happy weekend ya lalink lalink semua.

P/s :Takziah buat mangsa banjir kilat yang terjadi semenjak rabu lepas.Semoga anda semua bertabah dalam mengharungi dugaan.

0 comments: