Subscribe

Thursday, October 20, 2011

Berdua Bersatu.

Wah ! lagu ni memang meletup da vaasss , da voom gitu..at least it did to me.Sebab?
Memang kena dengan citer cheq.hehehe...


Kenapa cinta kita,

selalu saja diduga,

bagai ada tak merestu,

Kita berdua bersatu,


Atau mungkin kau dan aku,

ditakdir untuk berpisah,

Walaupun melawan arus ,

Kita BERDUA bersatu,

Sering kali ku mendengar ,

patah tumbuh ,hilang berganti,

tetapi ku tidak mahu,

Cinta selain darimu,


JIKA DENGAN MU SALAH,

KU TAK MAHU YANG BENAR,

JIKA DENGaN MU REBAH

BIARLAH KU TERCALAR,

WALAU DILANDAI BADAI,

KU SANGGUP KERNA KU MAHU,

KITA BERDUA BERSATU...


**Ya begitulah hendaknya...Sungguh,, memang banyak dugaannya, memang banyak cabarannya,Tapi Cheq dan tok laki masih utuh lagi hubungannya walau berjauhan.Sebab sesuap nasikla terpaksa berjauhan macam ni kalu tak dah lama cheq angkut azryl balik perlis.Mungkin tak lama cheq berada di kuala lumpur ni disebabkan mungkin cheq akan bertukar kerja di utara plak.Sebenarnya, ini telahpun bermain main dikepala cheq dah lama dah.Cumanya time tu pengalaman kerja tak ada and peluang bekerja di sana amatlah tipis sebab kerja yang ditawarkan tak seberapa.

Azryl semakin besar dan tak lama lagi akan menginjak ke alam persekolahan...Suasana persekitaran di kl ni tak begitu sesuai sangat untuk tumbesarannya as banyak betul anasir-anasir durjana yang bersedia merosakkan minda suci anak-anak yang tak tahu ape-ape ni.At least kalu disana pergi dan balik sekolah cheq jemput.Kos sara hidup pun rendah tak la semput menjelang hujung bulan.


(banyak betul yang bersarang di benak hati ni..tapi inilah perancangan dalam masa terdekat ni.Duit boleh cari ,kebahagiaan rumahtangga dan anak-anak tak boleh ditukar ganti dengan duit.Syurga buat me ialah melihat azryl sihat , gembira dan berjaya didalam hidupnya, tak ada yang lain.Barangkali ini sifat semulajadi yang dianugerahkan oleh DIA buat wanita yang bergelar IBU.

:)

3 comments:

shaliza said...

ada baiknya buat penghijrahan kan...sesekali tukar angin. Semoga itu yang terbaik untuk lin sekeluarga.

Salina@IbuAqil said...

Betul tu dear.. Utk ank apa saja sggp kita korbankn..

Aan Andes said...

Lin, seriously nak balik perlis? Uwaaaaaaa... Hmmm it must be hard for u, to be away from the hubby and yet, to give up KL's life. Anyway me wish u the best. Family is always the priority :)