Subscribe

Thursday, June 9, 2011

Hoping for the best

Me berharap selepas mega mendung berarak pergi,Muncul pula sinaran pelangi memancar terang buat me dan azryl pada episod hidup akan datang.


Sungguh,pabila hidup berseorangan dengan mengilik azryl ke sana kemari , amat belas sekali melihat azryl yang tak mengerti apa-apa diheret dalam masalah yang tidak bertepi.

Namun, tak sekali-kali me tunduk dengan keadaan yang kalu hati nya tidak kuat buleh jatuh tersungkur .entah boleh bangkit kembali atau tidak.

Takpe k azryl, mummy bersalah dalam hal ni.mummy sepatutnya beri azryl yang terbaik.Mungkin ada hikmahnya kita berdua melangkah pergi...

Berita baik yang mummy terima sebentar tadi ialah mummy bakal di promote untuk menjadi fully qualified competence engineer..Air mata mummy yang tumpah mengenangkan nasib kita, diganti TUHAN dengan kegembiraan lain pula.Sungguh Allah Maha Besar.Takpernah sekali DIA melupakan Hamba-Nya yang berada di dalam kesusahan.Takkan me baru sikit di-uji sedemikian begini mahu menyalahkan takdir?Me sedar...me patut berfikiran positif.Dalam setiap perkara.After all azryl, Tuhan hanya akan menguji Hamba-Hamba yang disayangi-Nya. :)

So azryl, just wait a little while after this our life is gonna be better and better each day.You are my strength , my reason to continue my life with dignity, pride and honor.Sambil tu mummy bersyukur walaupun kita ditimpa musibah sayang, tapi kita dikurniakan kesihatan yang baik.

Again my smoochy pie, mummy promise u to provide the best in every aspect in your life.

(bulan tujuh maybe ada habuan ..pastu maybe juga ada promotion...tengokla tak bulan tujuh bulan 12)Still, mummy tetap happy. :)

Mummy rindu sama kamu bangat.Dont be notti netti okay?

5 comments:

Salina@IbuAqil said...

Semoga lebih kuat & tabah lagi dear.. Insya'allah!! Allah itu ada.. Dia sentiasa ada disamping kita.. Walaupun hakikatnya kita menganggap kita sedang bersendirian sekarang.. Dia sentiasa akan ada.. :D Semoga segalanya dipermudahkan utk mummy & ur handsome boy.. :D

hawanie said...

bukan mudah utk jadi sekuat n setabah lyn..hawa sgt2 terharu melihat cara lyn membersarkan anak tanpa kehadiran suami di sisi..sesuatu yg bg hawa agak luar biasa n bukan semua wanita setabah itu..semoga hawa pon setabah lyn seandainya badai tiba tanpa dipinta..

shaliza said...

amin....

linziana said...

mecih salina, shaliza and mommy to be hawa. :)

Sebenarnya ada hikmah disebalik semua kejadian yang berlaku tul tak?

Me bertuah dikelilingi insan-insan dan rakan rakan yang sangat memahami seperti kalian semua.Terima kasih. :)Walaupun kita jauh tapi dekat di hati :)

Aan Andes said...

congrats lin...

And if u keep on looking on positive sides, insyaAllah everything will be alright. Keep on surviving strong mummy! Azryl so lucky to have a strong mother like u.