Subscribe

Wednesday, May 18, 2011

Pampers

Hi peeps just nak share with u guys this funny stories yang dipetik dari berita minggu. ;)hope lawak ni will bright your day kepada mummies out there yang sedang gigih mencari rezeki untuk anak-anak masing-masing.

(cerita ini me olah menggunakan ayat me wokey?)Lebih kurang macam nilah bunyi dia,

Al kisah, adalah seorang bapak mithali ni..yang ditugaskan oleh isterinya untuk menjaga anak emreka dirumah.disebabkan pengasuhnya bercuti pada hari itu.Isterinya tak dapat bercuti makanya bapak mithali ni menawarkan diri untuk menjaga anak mereka.

Tiba-tiba, anak itu menagis tak berhenti-henti,si bapanya kalut la, diberi susu, nangis, diberi makan pun nagis.Penyudahnya dia bawa la anak mereka ke hospital untuk diperiksa oleh doktor.

Doktor pun periksalah anak itu sedetail-detailnya....

Dan apabila dia mahu periksa bahagian private , dia terkejut.

Doktor: La , adanla dia menagis en, papmpers nya sudah berat ni...

Bapak:Menggaru-garu kepala...sambil berkata "Eh bukan ke ia cukup untuk menampung 5-10 kg?Tak adelah berat sangat saya rasa...


Doktor:Pening...


hehehehe...Tulah kan?kesimpulannya..yang tahu A-Z tentang anak-anak ni hanya ibunya jer yang tahu.orang lain takkan tahu apa yang anak dia suka, tak suka, buleh pakai , tak buleh pakai kecuali maknya yang sah.

(Teringat azryl daniel kesanyan di rumah babysitter..huhuhu..waktu tinggalkan tadi, asyik betul makan hashbrown sampai tak kisah me tinggalkan dia)Selalunya menangis nak ikut..hehehehe...

Selamat bekerja mommies! ;)

4 comments:

Salina@IbuAqil said...

alahai si ayah.. hehehehe

linziana said...

hehe kelakarkan salina?

shaliza said...

betul tu...ibu je yang faham

Unknown said...

ahahahahah
lawak giler
ni lah org laki, selalu tak amik tahu
hah.. sampai benda gini pun tak tau